لیزر حکاکی Fiber

فروش دستگاه لیزر حکاکی فایبر ویژه حکای فلزات

دستگاه لیزر حکاکی فلزات فایبر

شرکت فناوران لیزر سهند با تجربه ساخت چندین لیزر حکاکی فلزات و ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان قطعات لیزرهای حکاکی فلزات، دستگاه های حکاکی لیزر فلزات خود را در 3 سری ارائه می نماید:

1- سری ارزان

2- سری اقتصادی

3- سری حرفه ای

سری ارزان

در این سری از دستگاه های لیزر حکاکی از سورس لیزر درجه 2 ساخت چین، کنترل برد مشابه JCZ و اسکن هد درجه 2 استفاده خواهد شد. طول عمر لیزر فیبر نوری در این سری 50 هزار ساعت می باشد و از سرعت حکاکی واقعی 2000 میلیمتر بر ثانیه خواهد بود.

فروش این محصول به دلیل تنوع محصولات قابل ارائه در کیفیت های مختلف می باشد تا خریداران توانایی تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

سری اقتصادی

در این سری از لیزر فایبر حکاکی از سورس لیزر ریکاس، اسکن هد با کیفیت عالی ساخت چین و همچنین کنترلر JCZ استفاده شده است. مجموعه قطعات مورد استفاده در این سری از دستگاه ها باعث ارائه یک دستگاه لیزر حکاکی با کیفیت مناسب و قیمتی رقابتی خواهد بود.

سرعت حکاکی واقعی برای این سری 4000 میلیمتر بر ثانیه می باشد و فروش این محصول به شرکت ها و موسسات خدماتی و یا تولیدی با تیراژ متوسط پیشنهاد می گردد.

سری حرفه ای

در این سری از لیزر حکاکی فایبر از سورس لیزر IPG آلمان، اسکن هد آلمان  (Raylase or ScanLab) و همچنین کنترل کارت JCZ و لنز سنگاپور استفاده می شود. سرعت حکاکی در این سری 5000-7000 میلیمتر بر ثانیه می باشد. و فروش این محصول به کسانی که به دنبال ظریفترین ودقیقترین حکاکی لیزر و همچنین واحدهای تولیدی با تیراژ بالا پیشنهاد می گردد.

لیزرهای حکاکی فایبر را می توان در 4 مدل ارائه نمود:

1- سری پرتابل: مناسب برای مشاغلی که می خواهند بروی قطعات سنگین و حجیم حکاکی کنند.

2- سری رومیزی: مناسب برای مشاغلی که فضا برای انها بسیار مهم است.

3- سری 3 بعدی: در این سری از لیزر حکاکی، به دلیل بهره گیری از سیستم اسکن پیشرفته 3 بعدی می توان بروی قطعات دارای اختلاف ارتفاع و یا شیب دار حکاکی نمود. امکان حکاکی های 3 بعدی و ایجاد عمق های مختلف در یک طرح با این دستگاه امکان پذیر است.

4- سری حکاکی بر خط: این سری از دستگاه حکاکی لیزر برای خطوط تولید مناسب می باشد که می خواهند فرایند حکاکی لیزر را بروی خط تولید و بدون توقف انجام دهند.

مدل های لیزر حکاکی فایبر

مدل های لیزر حکاکی فایبر

مشخصات فنی:

مشخصات فنی لیزر فایبر ویژه حکاکی فلزات

مشخصات فنی لیزر فایبر ویژه حکاکی فلزات

کاربردها:

از دستگاه های لیزر حکاکی فایبر می توان برای حکاکی انواع فلزات مانند: آهن، استیل، آلومینیوم، طلا، نقره، برنج، تیتانیوم و سایر آلیاژهای فلزی استفاده کرد. همچنین می توان برای حکاکی بسیاری از غیرفلزات مانند چرم، مقوا، پلکسی های رنگی و …. استفاده نمود.

صنایع مورد استفاده:

صنایع طلا و جواهر، خودرو سازی، قطعه سازی، تبلیغات، لوازم خانگی، الکترونیک و …

نمونه کار:

نمونه کارهای لیزر حک فایبر

نمونه کارهای لیزر حک فایبر