خدمات لیزر

خدمات لیزر برش و حکاکی فلزات با تکنولوژی فایبر

شرکت فناوران لیزر سهند با هدف به روز رسانی تکنولوژی خود و استفاده از آخرین تکنولوژی ماشین آلات لیزر در صنعت و همچنین ایجاد بازار و کاربردهای جدید برای ماشین آلات لیزر حکاکی و برش، اقدام به راه اندازی واحد خدمات لیزر در مجموعه خود نموده است. در مجموعه سهند لیزر علاوه بر فروش دستگاه های لیزر برش، لیزر حکاکی، لیزر جوش و سایر لیزرهای صنعتی، واحد خدمات برش لیزر فایبر و حکاکی لیزر فایبر را راه اندازی نمودیم تا علاوه بر ارائه خدمات برش و حکاکی به شرکت ها و مجموعه های دولتی، خصوصی و کارگاهی، مهارت های لازم را در خصوص راه اندازی، تعمیر و نگهداری و کار با این لیزرها را به صورت عملی فراگرفته تا بتوانیم به خریداران دستگاه لیزر از این شرکت بهترین خدمات و پشتیبانی را داشته باشیم.

در مجموعه خدمات سهند لیزر دستگاه های لیزر و تجهیزات زیر وجود دارد:

1- لیزر برش فلزات فایبر با توان 1000 وات ساخت شرکت پنتالیزر (Wuhan Penta Chutian) با تکنولوژی ایتالیا

این دستگاه تحت لیسانس گروه صنعتی بزرگ El.En ایتالیا و با مدیریت و نظارت مستقیم مهندسان و مدیران ایتالیایی در کشور چین تولید می گردد. دستگاه های لیزر تولیدی شرکت پنتالیزر از سورس ساخت ایتالیا/آلمان، کنترلر ایتالیایی ، هد برش ساخت سوئیس/آلمان/ایتالیا و سروو موتورهای ساخت ژاپن بهره برده و با دقت بی نظیر و تحت نظارت مهندسان ایتالیایی در چین مونتاژ می گردد.

دستگاه لیزر برش فایبر ساخت پنتالیزر به عنوان دستگاه های لیزر با استاندارد اروپا و قیمت بسیار رقابتی تر از انها شناخته شده و می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ما در شرکت فناوران لیزر سهند پس از ماه ها بررسی و بازدید از شرکت های معتبر تولیدکننده دستگاه لیزر در چین و ماه ها مذاکره با انها، شرکت پنتالیزر را انتخاب نموده و برای اثبات ادعای خود مبنی بر کیفیت این دستگاه ها، یک دستگاه برش لیزر فایبر 1 کیلووات با سورس ساخت ایتالیا برای خود خریداری نمودیم تا به عنوان شوروم برای علاقه مندان و خریداران دستگاه باشد. همچنین بازدید از دستگاه برای خریداران این دستگاه ها امکان پذیر بوده و می توانند تست های خود را با این دستگاه انجام دهند.

ساخته شده تحت لیسانس کمپانی El.En ایتالیا سیستم کنترل ، نرم افزار و هد برش ساخت ایتالیا سورس لیزر El.En ایتالیا یا Trumpf آلمان تا توان 8 کیلووات سهند لیزر نماینده فروش محصولات کمپانی Penta Chutian در ایران

دستگاه برش لیزر فایبر سری حرفه ای ساخت شرکت پنتالیزر

2- لیزر حکاکی فایبر با توان 30 وات

لیزر حکاکی فلزات مورد از سورس لیزر 30 وات ساخت ریکاس ، اسکنر دیجیتال ، لنز سنگاپور با ابعاد کاری مختلف بهره می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توان انواع فلزات و برخی غیرفلزات را تا ابعاد 30*30 سانتی متر حکاکی نمود.

امکان حکاکی تصویر، حکاکی شماره سریال، بارکد، انواع لوگو و متن و ….. از ویژگی های این دستگاه لیزر حکاکی فایبر می باشد.

دستگاه حکاکی لیزر فایبر

لیزر حکاکی فایبر برای حکاکی فلزات

 

3- دستگاه توان سنج لیزر ساخت امریکا

از این دستگاه توان سنج برای اندازی گیری توان خروجی لیزر با دقت بالا استفاده می شود. یکی از کاربردهای این دستگاه اندازه گیری توان خروجی لیزر و بررسی میزان افت توان لیزر و یا بررسی خرابی ان می باشد.

دستگاه توان سنج لیزر

دستگاه توان سنج لیزر